3 Aralık 2009 Perşembe

Bayram Geldi Seyran Geçti


Bayram güzel geçti bayram. İlk gün supermario calıstı ben evde bayramdan bi haber pijamalarımla keyif çattımm. Akşam üstü gelir gelmez bugün gitmesekmi bayram ziyaretlerine diye düşünsekde kendimizi supermarionun babanesinde bulduk. Cümbürcemaat herkes orada. Pekde güzel geçti iyiki gitmişiz.
Oradan annemlere geçtik kaldık gece.Annemin yüzünü pek göremedim etleri kesmekle meşguldü. Nisoş ve pamukcumananeneyle vakit geçirdik. Sabahda güzel kahvaltı sonrası dedemle babacığıma gittik.

anane evinin demirbaşları

2.gün annemleri eve bırakıp öğleden sonra ortaköy sahilinde dolaşalım dedik ama sahildeki esnafı kaldırınca belediye. Okadar boş geldiki Ortaköy. 5dakikada bitti gözüme hiç güzel gelmedi. Yani tezgahlara izin verilmeli ama çul çaput satanlarla oranın ambiyansını oluşturan antikacılar ve takıcılar ayrılmalı diye düşünüyorum.

Karnım cok acıkmıştı.Set'e gittik balık yemeğe. Aşk-ı Memnu'da hala rolünde oynayan Arsen hn'da yan masamızdaydı şirin mi şirin biri kendisi. Herkese gülücükler saçtı. Karı koca rakı balık meze üçlüsüyla bayramı bayram ettik:P

Akşam ablayla enişteye ligtv yide alıp gittik:P 01:00 gibi evimize döndük.
Sabah enfes kahvaltı ki cok seviyorum güzel kahvaltı yapmayı uzun uzunn  zaman kısıtlaması olmaksızın.
Akşamına Pınoş ve Murtiturti'lere gittik o akşam benım burnum bir sızlamaya basladı 03'e geliyordu kalktık ve bingo hasta olmuştum.
4. gün "çokçok"larla görüşecektik akşamda tiyatro vardı planda turtilerle. Ben 4.gün gözümü açamadım üstsolunum yolları kapanmış :P
ogün full yattım salı dr. gittik, canım kocimde işe gitmedi bana corba yapmış hazır paket corbalardan baktı sağolsun:) 2gün rapor verdi ve bugün ilk işgünüm kendimi iyi hissediyorum ama burundan konuşarak :) seviyorum ama bu ses tonunu.hasta olunca bitmek bilmez isteklerime gıklamadan yerine getiren kocişi öperim kocaman

Ay bide hastalık dediğin iş günü yada okul zamanı bulmalı, tatil günü hastalık mı olur canım:D
fotolar yarın