17 Aralık 2009 Perşembe

Kapılar Kapanır Dİkkat ET!

Akşam akuş bizdeydi.
Supermario ya söyledim akuş geliyor akşam diye ne ki bugün günlerden dedi:D Alışmış perşembe gelmesine ya çarşamba gelince şaşırdı cocuk.


Ben mutfaga girdim ki mamaları hazırlıyım diye gözüme yemek az gözüktü ek olarak yayla corbası yaptım birde zeytinyaglı börülce yaptım barbunyadan cok daha güzel oluyor favorim yani. Elimde masa örtüsü vardı kapının önüne cıktım saniyelik hayat resmen ve çat diye kapandı kapı! Ve aklımada gelmişti kapanırsa. Ben dışarda kaldım 19:25. Bekliyorum ki gelsinler Ocakta mamalarda kısık ateşte.Ben kapının önünde cezalı cocuklar gibi saatin 19:40 olmasını beklıyorum. Supermario akuşuda alıp gelcek cünkü indiği yerden. Kendimi salak gibi hissediyorum bile bile ladese düştüm. Kollarım apartmanın ışığının yanması için devamlı hareket halinde önceden boşa elektrik harcamadıgı için sevdigim hareket sensörünü artık sevmiyorum. O dakikalarda hırsım kendimden cok supermario ya dönüyornerde kaldı diye suçlayacak birilerini arıyorum. Geliyorlar akuş diyorki aa tuku ne işin var orda kapıda kaldım diyorum supermario koş tuku kapıda kalmış diyor hala şaka yaptıgımı sanıyorlar elimde örtüyle. İki surat asıyorum kocacıma senın yuzunden oldu diye rahatlıyorum:D

Akuşla günün kritiği dalgalı bir gün geçirmişti karmakarışıktı çözülcek inşallah ben inanıyorum. Mamalarımızdan sonra supermario bize nargile hazırlıyor meyve tabakları sonra bende salepleri koyuyorum kurtarmadıgımız türkiye kalmıyor sonrasında:D Kombi full yanıyor ama dün aksam öyle soguktu ki yanı uzun zamandır böyle üşümedim. Her birimiz ayaklarımızı battaniyeye dogru uzatmışız tv'da Saba Tümer'i izlerken uyuklamaya baslamışız:D Çanlar çaldı uyku vakti . Saba'nın papileride süperdi gene kafesli kafesli.

Akşam yılbaşı için kıyafet bakıcaktık ama sıra gelmedi ona laklaktan:D Gülmeyi seviyorum varsın kırışıklarım cıksın :P