30 Aralık 2009 Çarşamba

Anahtar Kapının Altında!

Süprizlere bayılıyorum. Supermario eve gelirken aldığı kolayı bile binbir numarayla verir bana. Çok severim büyüğü küçüğü farketmez benim için süprizin.
Milka çilekli yogurtlu favorimdir herzaman Kocimde  saklar bulmaya calısırım yönler gösterir ben o direktiflerle bir çikolata peşine deliye dönerim :D bayılırım bu oyunlara ama.

 Yada telefonuma msj yazar alarmını kurar yanyanayken calmaya baslar anlarım ama mutlu olmaya devam ederim. Gün içerisinde Telefonda sevdiği şarkıları dinletir ben o şarkıyı bilmesemde içim içime sığmaz hemen duydugum bir iki sözü google'a yazıp şarkının sözleri çıkınca oradan takip ederim :)
Nebiliyim işte kolaydır beni mutlu etmek bende severim zaten süpriz yapmayı .Ama eskiden cokdaha fazla yapardım. Sabah sabah biricik aşkımın dinlettiği müzikten çıktı herşey. Düşündümde mutlu olmak cok kolay sadece mutlu olmaya endeksli olmak yeter.

Aşk bu yalan yok diye bir şarkı güzeldi anlamlıydı hm hmmmm:)

Akşam dışarı cıkmıycam demiştim ama tutamadım sözümü, Rezervasyon için bahane oldu ama rezervasyonu yaptırmadan gezdik dolaştık ben bugun eft yapıcam artık, mamalarımızı yedik Palladiumda, ve turtinin doğum günü için pınoş saat aldı. Saati bir saklayışımız var anlamasın diye biz önce inip saati alıp mavijeans poşetine koyduk, yalanım bile hazırdı bere aldım kendime diyecektim ama gömedi görse kesin ne aldın derdi:P sonra turtilerde salep molası verdik. Onlarda bizim salep içme merkezimiz gibi oldular gidince direk salepler nerde diye birde coşuyoruz:P

Onlarda çift laptop var ve evlenince nekadar iyi edipde getirmemişim laptopımı diye kendime birkere daha hak verdim:D Biri bir köşede diğeri öbür köşede facebookdan birbirlerine yazıyorlar:D

Kaçgündür erken uyuyamıyruz diye erkenden kalktık 23;30'da. Aşkonun kalbi bayagı hızlı atıyordu eve gittiğimizde biraz huzursuz bir şekilde uyumaya calıstık derken üst katlarda bir çift kavga ediyordu gecenın o sessizliğinde okadar yankılanıyordu ki ses. Umarım barışmış ve mutlulardır insan üzülüyor böyle olunca