18 Aralık 2009 Cuma

Ve Roberto Carlos Fenerbahçe'den Gider..

Bayağı oldu  ablacıma yani supermarionun ablasına gitmeyeli. Aileden kimse burayı bilmiyor oyüzden rahat rahat yazıyorum severim kendisini kafa dengidir. Aradım Yemekten sonra gelicez diye yemeğe cağırdı yok filan dedim gelriz yemekten sonra. Supermario'ya telefonda söyleyince gitseydik işte yemekle ugrasmazdın rahat rahat yerdık dedi:D Zaten ablacımında içine sinmemiş yeniden aradı gelin lazanya yapıcam diye bende kocimin söylemleri kulagımda ay zahmet olmasaydı derken geliyoruz tamam diye ekledim:D

Tüm gün 1paket browni ile geçirince akşam aç karnına lazanya miğdeme baya dokundu sonra mideden attım onu dışladım:P

Yılbaşı için ağaçlarını kurmuşlar, ışıklı ışıklı Aşk-ı Memnu'yu izledik. Yani Kıvanç aştı artık hakikaten gözleriyle oynuyor çok gerçekçi rol yapıyor takdir ediyorum kendisini,digi plus var onlarda her sahneyi ileri geri yapıp erman & şansal havasıyla Aşk-ı Memnu izledik:D

Roberto Carlos dün akşam oynan son maçda 3dakika forma giyerek Fenerbahçemize veda etti. Corinthians ile devam edecek yoluna.Futbolla ilgisi olsun olmasın herkesin tanıdıgı isim Fenerbahçe'ye gelerek tüm dünyaya ilk sayfadan girmişti. Veda anı tüylerim dikendiken izledim. Sempatik hali tavrı cana yakınlığıyla herkesin sevgisini kazan büyük bir yıldız stadda yakında izleme fırsatımızda oldu şanslıyız ki. Şu Brezilyalıların futbolu kendi ülkelerinde bırakma olaylarına hastayım ya nasıl bir Vatan severlik bu. Ayrıca Kadınlar yönetiyor dünyayı bu da bir gerçek eşi istiyor diye gitti. Kalbimizde yerin kocaman FB'li Carlos !