9 Aralık 2009 Çarşamba

Kendi Kararın

Akşam Zaman Yolcusunun Karısı The Time Traveler's Wife isimli filmi izledik evde.
Kitaptan uyarlama film ve Cengiz Semercioğlu bir yazısında öyle met etmişti ki kitabı çok heyecanlanmıştım. Hatta ağladığını yazmıştı. Kitabı okumak için sabırsızlanırken filmi çıktı falan heyecanla bekletiyorduk özel birgünde izleyelim karmaşaya karışmasın diye.

Salep, kazandibi, rulo gofret + tizden ışık + 5+1 + battaniye + ayaklarını uzatma keyfi şeklinde hazir ve nazırdık. Başı sonu belli olmayan konusu oturmamış sürüklemeyen bir sonraki adımda ne olacagını tahmin edilebilinir bir film çıktı hatta ben uyuya kaldım itiraf ediyorum. Cengis Semercioğlu neresini sevmiş anlamadım.Çok sıkıcı ve saçma bir filmdi.

Lost ingilizce diye Turtide 3.sezonu yenisini almış Allahım içime oturcaktı parası :D izleyesim gelmiyor bitmesin diye.

Yaptığım taze fasülyeyi bu sefer düdüklüde pişirmiyim dedim üşendim indirmeye,
Normal tencerede de pişmemiş yarım saatte.yiğitliğe shit sürdürmiyim dedim yiyim ama yok yenecek gibi değildi:D Bugün tekrar pişiricem.  Ama yemek yapasım yok, Ben ki çok severim mutfağı..

-----
13:30 eklemesi :
milli piyango aldım yılbaşı için 30 milyon veriyormuş herzamanki fikrim gene ikramiyenin miktarna göre 60-70'e bölünmesi. Şu zamanda havadan gelicek her rakam mutlu eder diye düşünüyorum herkesi. Ve Bukadar büyük bir miktarın kendime cıkmasını hayatta istemem. Bu Para yoldan cıkarır insanı. ben değişmem diyen yalan söyler diye düşünüyorum. Akıl sağlığı bozulur ne oldumcuk olur insan.
Geçen sene buzdolabımın üzerine 5-6 maddeli beklenti listemi yazıp koymuştum yeni yıl öncesi.
Bu sene baktıgımda hepsinin olduğunu gördüm. En önemli şey hayatta Sağlık ve huzur bence. Para kazanılır ama ağıztadın huzurun yerinde yoksa hiçbir değeri yok. 2010'da 2008-2009 kadar güzel geçer umarım.