11 Aralık 2009 Cuma

Uslu Kız Olursan

Dışarısı buz ötesi kukuletalı şapkamı taktım daha dogrusu ben gene cengaver gibi cıkıcaktım ama supermario son dakika baskısıyla taktırdı şapkamı. Şemsiyem ters döndü servisden inince rüzgar feci ayrıca yagmurda var. Etrafda maskeyle dolaşan insanları görünce sokakta garipsemediğimi farkettim. İnsanoğlu ne garip defalarca aynı şeyi yapınca bünye hemen kabulleniyor.

Şirkete gelir gelmes hersabah yaptıgım gibi herkesle günaydınlaşıyoruz katlarda karşılaştıkca hemen bagırıyorum ayficim günaydınn diye daha asansörden iner inmez. Çay almaya cıkmışsa banada getirir ama bu sabah erken gördüm iniyordu. Sana süprisim var dedi.
Dün en sevdiğim kurbişi masamda görünce süprislere alışıktım ve busabah gene ama bu sefer kendi en sevdigi kurbişi almış Manolya pastanesinin üzeri çuku kaplı enfes lezzeti masamda gene görünce bittim.
Onu cok sevdigimi defalarca yazdım zaten yazmıyım :P

Akşam pınnoşla murtiturtilerdeydik. Cano etrafda
ben büyüyünce coyk güsel kıs olcam dimi,
manken gibiyim dmi
diye dolaştı:D
Fotograf makinamı ona vermeyince yanıma gelmiş diyorki
-ama cocutlay kipatlarını okuysalay uslu kıs oluysalay
yengeleyi onlaya fotograf makinasını veyiy.

Allahıım nerelere gidiyim  tabi deyip ısırdım totosunu sadece :D