11 Kasım 2009 Çarşamba

Önerilerim


Biyografileri, doğal yaşamı, gezip görülcek değişik yerleri anlatan programları, yeme içme üzerine olan  programları vb. izlemeyi cok seviyorum ve benimle kala kala artık sevgilimde kutup ayılarının yaşamlarını merak eder oldu :d  Hele şu son dönemlerde  kime mikrofon uzatılsa belgesel izliyorum dizi izlemiyorum diyenlere maal olunca belgesel izlemek..
Zor oluyor karşı tarafa anlatmak ben belgesel izliyorum tematik kanalları seviyorum demek :)
İz tv Türkiye'nin ilk belgesel ve gezi televizyonu ve programları okadar güzel ki dün akşam mesela Savarona Yatı üzerinden Atatürk'ün ölümü anan bir program yaptı Savaş Karakaş Sudaki İzler programında tüylerimiz dken diken oldu izlerken.
En sevdiklerim,
Ayhan Sicimoğluyla Renkler- birşeye taktımı takan o tavrı benı hem güldürüyor hem ilginç bir adam zevkle izleniyor:)
Sudaki İzler- Savaş Karakaş'ın hazırlayıp sundugu program deniz üzerine ne ararsanız var sıkmadan izletiyor.
Ömür Biter İstanbul Bitmez- İnsan İstanbul'da yaşayıp İstanbul'u bilmediğini görüyor çok orjinal bir program.
Gezi Rehberi- Eğlenceli bir tarzı var rahat kasmadan geziyor izlemesi zevkli Işıl'ıda. İtalya'daki Türk köyü programı cok orjinaldi.
Birkaç program daha var ama isimleri aklıma gelmedi. Doyurucu bir Türk kanalı tavsiye ediyorum..

Komşu Fırının "kahveli çikolatalı kurabiyesi" hakikaten süper ötesi. İçinde akışkan çikolatası var kurabiye hamuru hışır hışır ağızda dağılıyor, Gece yarısı akla düşmesin alim allah sokaklarda arattırır. Mutlaka ve şiddetle tavsiye ediyorum. Ben bayılıyorum yemeye adınıda "nutişli kurbiş" koydum içindeki çukusu nutella tadına cok benziyor.

Ne kahve severim ne çay ne sigara.. Allahtan kocimmde düşkün değil.Süper yeşilaycı minik çıtır bir aileyiz:P

Çok begendiğim bu kahvenin adı Menengeç kahvesi. Geçen içtim. Tadı tek kelimeyle süper. Şanfıstıkla yapılan bir Türk kahvesi. Ama kahve tadı baskın değil daha ziyade fıstık tadı baskın ve içerisinde süt de var çözebildiklerim bukadar. Öyle güzel orjinal birşey olmuş ki bayıldım bayıldım..
Denk gelinirse kesinlikle denenmeli.