20 Kasım 2009 Cuma

Hobim Fobim Oldu wuuuu

Kişisel tarihime bir çizik daha attım dün akşam.
İlk kez tek basımaydım evde. Kocacımın mesai saatlerinin shiti cıkınca, akuşun apartman toplantısı, yeşo nun baba krizi, Elfin benim evin onun okula ters kalması derken yalnızdımmm.

Bende herkes gibi heyecanla kaybolurdum Kozmetik standlarında avm'lerde ilk ugradıgım yerlerdi.
Ama supermariocum nezaman basladı bu işe ozaman oh gelsin farlar gitsin rujlar pek mutluydum.

Şimdi artık uzayan mesai saatleri dün gece sabahladılar mal yetiştiricez diye canıma tak edince
artık begendiğim marka ruju rimeli görünce
acaba kaça kadar çalıştılar bu far için, yazık eşlerine, acaba kaç cocuk bu rimel için babasız kaldı
diye makaraya vursamda hakikaten sinirimi bozuyor dün akşam özellikle servisde yalnız kalmıyım diye Emoş cagırdı gel bana diye "birlikte üzülürüz balinalardan yapılan rujlara" dedi , herkesin beyninin sulandırdım.

Sevgili nazik eşim (!)beni servisden alıp eve bırakırken gurbete gidiyor gibi vedalaştık. Hüzünlü bakışlar kirpik ucları bile çizgifilmlerdeki gibi gelgel yaptı.. Bu teşbihler beni öldürecek :D
Yatagımı yorganımı salona taşıdım kendime yeni bir hayat kurdum bütün ışıklar açık şekilde
Aşkı memnuyu izlerken uyumuşum kapı tıkırtısına uyandım bi baktım napıyorum diye bakmaya gelmiş üstü başı allıklardan rengarenk parıl parıl parlıyor simleri.
78 kere kitlediğim için kapıyı cocukcagızın süprisi içinde kaldı. Birbirimizi görünce öyle daha bir farklı geldi sanki sarıldık sarıldık:P Kaçak gelmiş zaten cok duramadı gitti.
Tv acık uyudum hatta saat 02,30'a akıllıtv'ye ayarladım tv'nu gece normal kanallarda korku filmi falan başlar bende uyanır bir sahnesine bile denk gelsem uyuyamam diye ..Süper hayal kurarım

Sabah uyandım yazık  tv'nu kapatıyım boşuna çalıştı diye düşünüyordum meger saat 7:05 olmuş bile
Supermario geldiğinde sevindiğimi görünce" ben arada bir geliyim daha cok seviniyorsun beni böyle arada görünce" dedi , Şuan çalışıyor hala ögleden sonra izin olucak ben eve gidene kadar dinlenmş olur sonra 1haftadır dışarı cıkmadık akşam birşeyler yaparız diye umuyorum.
-------
EKleme
17:00 şuan ve hala çalışıyor bu akşamda devam 22^ye kadar. Sesi solugu artık devamlı esneyerek cıkıyor telefonda,bende neler düşünüyorum gezeriz diye.ayıp yani tuku! Yarının tümgün bizim olması için böyle olması daha iyi dedi. Kaçzamandan sonra birlikte kahvaltı yapabileceğiz nihayet.