19 Kasım 2009 Perşembe

Pimpirik Bir canavar Gibi bekliyor Pusuda


Aralığa gireceğiz hava şuan ip atla top oyna havası.

Evde baktım ki tartı dehşet şeyler söylüyor, servisden inince biraz yürüdüm. Sonra ne yaptım gittim dometesli kaşarpeynirli simittost aldım. Vicdanımıda tostla birlikte yedim. Kesin hal çaresi bulmam lazım 54 olmuşum :S

Geçen akşam Linkin Park konser performansını izledik Jay Z ile seslerinde koca konser boyunca bir kere detone olmadı. Linkin Park Numb'ı bilmeyen yoktur zaten.Çok güzeldi.

Akşam "onuda yaparım bunada yeterim" binbir düşünceyle eve gidip kırmızı pembe polar battaniyemin altına girince herşey önemini yitiriyor. Tembel seni.

Domuscukgribi kocacımı paranoyak yaptı hapşırıyor ateşi çıkıyor diye bir vasiyetnamesini yazmadığı kaldı,
Fb'li pijamalarımı yegenime, 100. yıl formamı diğer yeğenime, atkımı kramponlarımı su bardağımı cfk'ya bağışlıyorum:D Pimpirikli kocaaa.

Sıkı sıkı tembih ediyor "elini biryere sürme" diye oldu olucak amcalar çikolata verirlerse almayıda eklede tam olsun:P

Olsun genede cok seviyorum pimpirikli mimpirikli :P Şu mesaileri bitsede 48 saatte 60 dakika görüşebildik kavuşsak birbirimize:D