18 Kasım 2009 Çarşamba

Ev istirahatı

Zorunlu hastalık arası verdim karıkoca grip olduk ama suç supermario'nun. Önce o oldu sonra bana bulaştırdı. yok yok domusgribi değil halis mulis türk gribi olduk:P
Bugun işe başladım ama hala burnumda akıyor üşümede geliyor bakalım bekliyorum
-hadi kızım evine yat dinlen
demelerini:)

--------------
EKleme:
saat şuan 13:15 git diyen yok burdayım:) sanki durdukca acılıyor gibi hissediyorum. Yada haftasonu dahil evde olunca insan içine karışınca iyi gelmişde olabilir.

Bayrama kadar aşko full mesai 23'den önce gelemicek haftasonları dahil. Çok sıkıcı geçicek
akşam eve gidince yalnız olacagını bilmek sıkıcı!

Bayram için plan yapamıyorum cünkü ilkgün de calısıcak sinirim tepeme cıkıyor düşününce. 

Ayrıca sen plan yap ben karışmıyım busefer organizasyona dedim ı ıh yapamadı. Bak yapamıyorsun işte kaçgün kaldı hala ayarlamadık biryer deyince, koruma mekanizması devreye girip "her tatilde biryere gtmek zorundamıyız" diye ekledi fütursuzca :P  İlla armut piş agzıma düş. Ben ayarlayıp gidiyoruz deyince gıkı cıkmıyor ama.
Bayramı İstanbul'da geçiricez halbuki kutucumdan tura bakmış konuşmuştum bile kurban bayramı için, o 29 ekim anlamış ama kurban için bakmıştım:) kapadokyaya 3gece 4gün olarak ama sevgili eşimin gıcık patronu sayesinde herşey altüst oldu. Bayramdada heryer tıklım tıklım oluyor Şehir içinde nereye gitsen vıcık vıcık. Otur evinde.