23 Kasım 2009 Pazartesi

Hafta Sonuna Sığanlar

Cumartesi gecesi yarıma doğru burnuma tavuk burger koktu:P Yok hamile falanda değilim uphill'in ordaki burgera gittik kapanmış, kulağı tam ters istikametten tutup acıbademe gittik ama sis öyle fazlaydı ki görüş mesafesi gece otobanda 100mt, ara artelde 5mt'ye kadar düşmüştü kimseye zarar vermeden yemeğimizi yedik döndük cok şükür.Acıbadem Burger'ın saat gece yarısından sonra dolu halini cok seviyorum herkes eşofmanlı ,birtek ben değilmişim hissi.. süper:)

Gündüz supermariocumun ablasıyla gecen hafta olduğu gibi talan ettik pazarı, Ben eve geçince Mehtap geldi bana sonra ona gittik biraz oturdum sevgilim aradı geldim diye Yeşilde gelicekti caddeye gidicektik maç izlemeye ama kocişin işleri son dak. kadar devam edince Yeşilcimlede buluşamadık evde izledik 8jk- FB  maçını 3-0 .
Fotoğraflarla Pazar Günü

birben

bir sergi

özlediğim..

Wagamama'da noodle için dakika sayarken kapanmış şok!
ne alaka şimdi bizi  midpointin paklaması

Cezayir sokağı ama artık fransız sokağı deniliyor aşırı tatlı hem göze hem ruhuna birebir.

bol merdivenlerinden cıkarken fransız sokağının heryerinde ayrı bir tad

istiklal caddesi herzamanki gibi.. ışıl ışıl

 ve evnai çeşit insan dolu.

ve envai çeşit çılgınlık..ne şeker ama çiçek dibindeki taşların üzerine isimlerini yazmış herkes.

Eve dönme anında abartısız Lador'da sızdım kaldım. Çok hareketli ve keyif aldığımız bir cumartesi gecesi ve pazar günü oldu.Öyle yorulmuşum ki takatim kalmadı hareket etmeye eve döner dönmez 1saate kalmaz uyudum.