24 Kasım 2009 Salı

Hayde Bre Kim Tutar Seni

Şimdiye kadar yaptıgımız tüm tatiller arkadaşlarımızlaydı gecen bayram cunda, çokçoklar la türkbükü, ondan önce edoş ve emoyla torba bodrum, bir önceki yaz tatilindeki "çokçoklar'la gene, sonra edoşemo cem nesli 4'lüsüyle şarköy, pınoşla murtiturtiyle ağva bilumum cevresi, bekarken gene çokçoklarla hepbirlikte gittiğimiz birsürü tatil var.
Balayımız hariç karıkoca ilkkez yalnız dolaşıcaz bu bayram :p.
Bayram için önce iştahlanıp sonra Supermariocum çalıştıgı için ilk gün bütün planlarım altüst olmuştu.Bende bayramın ilk günü akşam çıkışlı bir tur buldum.

nerelerdeydinsupermario ben tuku:P,"en sevdiklerimden"
Şu sıralar tv dönen kredi kartı reklamı var
  "tatilden eve yeni giriyorlar kadın diyor hadi şimdi nereye gidiyoruz ":D
Gecen bayram akuş ve burçikosuyla gittiğimiz tatilde ben hastalandım geceyi otel odasında sıtmayla geçiriyorum o sıraada aklıma kurban bayramında telafi ederiz diye geçiyor ve diyorumki kurban bayramında nereye gidicez :P ama ben gayet naifce söylemiştim.

Sen diline dola bunu "benim karım hastaydı gecen bayram 40 derece ateşle yatıyor ben otel odasında corba yapma derdindeyim o hala kurbanda nereye gidicez derdinde "diye beni önüne gelen herkese anlattı arkadaş eş dost bilmeyen akraba kalmadı:P
Şimdi yeni bir organizasyon yaptım kapadokya turu istiyordum bitmiş biz okey verene kadar yerler. Uzun vadede istedigim biryerdi Batı Karadeniz Turu. Kısa zamanda olacagını düşünmemiştim Tüm turlar bitmiş kapatmışlar bir şansımız burasıydı. Yazın beni deniz güneş kum dışında hiçbiryere kültür tatili yaptıramaz sevmem yani heykel göreyim ot göreyim falan.

Ama bunlar alternatif tatil oyüzden ideal diye düşündüm. Benim kredi kartıma taksit yapmıyorlarmış. Supermarioyu aradım senınkıne yapıyorlar versene bilgilerini diye. Aşkım bak aslında isttede şöyle yapabiliriz şuraya gidebiliriz bak söz atlarız günü birlik şurayada gideriz diye benı telefonda yedi:D
Kapadokya olsaymış içi daha ısınmış ama karadeniz turuna kendini verememiş havada kalmış diye baklalar birbir cıktı
Benim ağız bir karış açık kaldı:D Neler duyuyorum niye daha önce söylemedin diye Anlattı anlattı  son dakika iptal ettim şaka gibi:)

Şimdi gülüyorum bakalım bayramda keşke diyecekmiyim.
Top benden cıktı artk İst içinde dışında farketmez mutlu geçirtmesi lazım bayramı aksi takdirde başının etini yiyeceğimi biliyor omuzlarındaki yük 2kat arttı:P