10 Kasım 2009 Salı

Yarı Yolda Bıraktın Alacağın Olsun

Dün akşam evdeki makarnaya ve corbaya güvenmiştim evde mama var ugraşmam hemen cıkarız diye..
Giderken de elmalı turta yaparım enişte çıldırıyor zaten bu turtaya mest olurlar duygularıylaa elmalı turtanın malzemelerini ayırıyorum ..

O da ne, Makarna bozulmuş 3günde olcak iş mi,
ne bekliyorsam bir makarnadan artık cok bozuldum bende:P

Yeniden bişiler hazırlıyım yemek için dedim imdada yetişen tortilla ekmekleri tost oldu bize, cumartesiden kalan mezeleri yanında yedik doyduk ama Mutfak dandini oldu. İçim çekildi iyice gözümde büyüdü Toplamak..Sırtım ağrımasın diye aşkım destegini eksik etmedi somut soyut:D
Bizim evde aslansın sen diye övgü sözleri olmaz pek:P kanaryasın yaparsın diye tempo tuttu brnnnn brrnnn..

Nihayet cıkabildik evden daha dumanı üstünde turtamızla Ablacıkla enişteye.. Zeyno "gengee bak" diye yeni terliklerini göstererek karşıladı
cancık "hastayım istersenniz beni öpmeyin üzülmem" dedi en bilmiş haliyle ..
Turtacım gene kapanın elinde kaldı dedim tamam ben yaparım gene size kavga etmeyin:p
Aile saadeti dolu şekilde bitirdik akşamı.