10 Kasım 2009 Salı

Cumartesi;Pazar

Bira&Balık

Cumartesi günü Hava muhteşem ötesiydi Kocim içindeki süpermario'ya yenik düşüp Lamba tamiratına kaptırdı kendini bende balık temizledim. Süper muhteşem havayı evde geçirdik muhteşem ötesi işlerimizle:D

Hamsi temizledim dr. eldivenlerim elimde geçen sefer oldugundan daha hızlı temizledim 1,5kg hamsiyi. Ve gaza geldim mezgitten daha kolay ayıklandıgı için kılcıklarınıda cıkardım hamsiye jest olsun.
Kocişkoda kızarrtı bahçe yada teras karışımı yerde:P Ben kurdum masayı mezeler salatalar ..
Allahım o ne güzellik löp löp hamsiler kılcıksız olunca mısırunlu olarak marinelemiştim hophop diye mideye indirdik Bira Balık eşliğinde karıkoca.. Durup durup söyledi aşko; ne balıktı karıcımm o ya .. ben mestt
----------------------------------------------------------------------

Pazar, Cadde Bostan Sahilde Piknik Kahvaltı
Sabah erkenden 8,30'da uyandım gene. 11'e kadar oyalandım. Kaldırdım kocişkoyu Hadi dedi hava süper piknik yapalım kahvaltıyı, Çaylar demlendi termosa, yumurtalarıda hasladım, kahvaltılıklar kondu, hemen bir börek yaptım ıspanaklı yarım saatte oda cıktı fırından..
Ben piknik yapmayı masalarda oturarak sevmiyorum.. Sericeksin örtünü, kareli olursa tadında yenmez.. cıkarıcaksın ayakkabılarını basacaksın çimlere.. elektriğin gidicek.. Topun peşinden koşacıksın terliyceksin .. ki, piknik piknik olsun..

Sıcak ötesiydi hava denizkenarı insan kaynıyor örtüsünü alan koşmuş, Kahvaltımızı yaptık denizi izledik etrafı izledik, kendimizi dinledik.. Kuşları besledik, mandalinada ağız tıpası yaptık tamamen bize ait bir buluş:D voleybol oynadık, benim saçlarımdan aşkoya rockcı temalı bir foto cektim ki fena ötesi :D..
Fazla sessiz kalamıyoruz mutlaka bir ses cıkıyor  şebeklikler ardı ardına...

Hava kararana kadar oturduk bizde Topumuzda vardı iki kişilik maç yaptık sektirmede 1kere yendim oda yanlış ayakla baslamış askım oyüsden ama olsun bikere yenildi ben anlamam:D

Güneş batınca caddeyi gezdik artık bacaklarımız top peşinde koşturmaktan kollarımız voleybol oynamaktan çenemiz gülmekten ağrımış şekilde evin yolunu tuttuukkk