12 Ekim 2009 Pazartesi

Yazlıkları kaldır, Kışlıkları yerleştir.

Ekim 'de havalar süper başladı süper devam ediyor 2006 yılında 29 ekimde Şile'de denize girmişliğimiz vardır. 3yıl sonra aynı mevsimsel geçişler.

Cuma hava güzel içimiz kıpır kıpır işten 2saat erken cıkıp, cuma pazarında 2 kaçak:D Yolda işyerinden biriyle pişti oluyordukda son anda kaçabildik.
 Mezgit aldım cok sevdgim taptıgım balığı ilkkez kendim yapıcaktım. Eve gidergitmez basladım temizle temizle temizle of ugraştırdı beni. Elimde dr. eldiveni gibi eldivenler kokmıyım diye çırpınırken isteristemez çiğ bile olsa kokutmuş evi. Temizlendikten sonra gözüme okadar az geldiki imkansız doymayız bunla dedim. Kocacım gelir gelmez bütün cam kapı nevarsa açtı extra balık almaya gidicekti aman dedim gözünü seviyim küçük balık alma ayıklayamam takatim kalmadı:D

Sonra hevesimde kaçtı yorgunluktan balık beni cok yordu cok, Tost yaptım tost yedik. :P

Lostun başına bir geçtik geçiş o geçiş gözümüzü kırpmadan izledik. Baktım gözünü kırpmayan aşko gitmiş uykucu gelmiş. İzinsiz nonstop çalışınca hakda vermiyor değilim cok yoruluyor. Uyandırma çabalarıma herzamanki yanıtlar geldi dedim kalk yatalım.

Çünkü ben nekadar izlersem izliyim ertesigün onunla tekrar izlemek zorunda kalıyorum bana yetişsin diye. Oyüzden en zevkli yerinde bırakıyorum. Yatağa gidince uyuyana kadar aklım hep onlarda kalıyor:D

Jack neyapacak Katie'de amma badireler yaşamış. Charlie'yi kim kurtarıcak diye diye:D
Bu dizi beni benden aldı bitince cok boşluga düşücem :D

----------------------------------------------------------------------

Cumartesi günü en sevmediğim işi yaptım kışlık yazlık değişimi. Büyük bir giyinme odam olsun ve yazlık kışlık iki ayrı dolap papiler için ayrı dolap olsun diye istiyorum. Okadar sıkıcı hele iki kişininde topla kaldır. Çok yorucu oluyor. Birde 4makina çamaşır yıkadım haftaiçi yıkadıklarımı saymıyorum. Allahtan ütü yapayım diye bir huyum yok kimisi herşeyini ütüler. Ben sadece en gerekenleri. Ama çamaşır yıkama huyum nereye kadar gidecek bilmiyorum. 2kişisiniz nereden buluyorsun okadar yıkayacak şey diyenler oluyor ama bana sanki herşey birkere bile kullansam kirlenmiş geliyor. Çarşaflar hele 2gün durdumu sıkıyor beni. Anneme göre kendime iş arıyormuşum:)

Cumartesi akşam karı&koca güzel bir balık masası yapalım keyif yapalım dedik. Ben mezelere başladım masa tam teçhizatlı bir şekilde hazırdı aşko gelene kadar. Ama gelir gelmez yüzü bin karış meğer benim telefon Turkcell'in baz çalışmaları yüzünden zaten bir noktada cekiyordu ondada hiç çekmemiş. Bana ulaşamayınca bayağı korkmuş. Bende onu aramaya calıstım ama bendede telefon cekmıyordu, okadar cok işim vardı ki 20dakika oturdum tüm gün sadece buyüzden arada kaynadı konuşamamak.

O ilk şaşkınlığımızı attlaattıktan sonra balığa girişti. Güzelce pişirdi beni çağırıyor aşkım olmuş mu pişmiş mi sence. Kokmıyım balık diye, rengi sararmış altın rengi olmuşsa pişmiştir diye anlatsamda görmeden olmazmış :) bir adetine bakıp onayladıktan sonra kızartmaya devam ettii. Yetmez dediğimiz balık bize fazla fazla yetti 1,5 kg. Mezeler tabi löp löp yutuldu itinayla etkisi büyük:)

Ve Lost'a devam :D Engüzel yerinde saat 1 gibi gene uyudu aşko. Sezonu bitirelim en azından diye debelenirken. Dedim tıpkı losttaki inaç gibi kader bu :d demek benım hemen izlememi istemiyor :p