30 Ekim 2009 Cuma

Kışt Kışt.. KIŞ..


Birbucuk günlük tatilimiz bitti ve iş başı yaptık. Geçen yıl dakikalarca Ortaköy'de boğazı ışıl ışıl yapan  hayranlıkla izlediğimiz 29 ekim kutlamalarına bu yıl okadar istememize rağmen katılamadık. Kocişkonun  arada gelen üşüme halleri soğukda durup dahada üşütmesin diye gitmedik.
(gecenyıl ortaköy)
Ama genede kırmızı beyaz giyip Optimum avm'ne gittik. Mamaları yedikten sonra öylesine bir bakalım diye Media Markt'a girdik.  Fotoğraf makinamız vardı ama öldü ölücek can çekişir moddaydı. Nezamandır istiyordum zaten. O mu bu mu derken Samsung ST 500 aldık.

 Dünyanın en iyi lenslerinden schneider lens'i varmış ve çekim kalitesi yüksekmiş objektifin yanındaki ekranı sayesinde cocukların ekranana bakmama olayını bitirecek birşey yapmışlar palyaçolar dans ediyor ve cocuklar objektife bakıyor. Bu özelliği kendinizi görebilme şansı tanıyor cocuksuz ortamda. Ve gülümseme modu var. Deklanşöre basmasanızda gülümsediğiniz an çekiyor makina :D çok cici güldüğün an yakalıyor akşam baya bir denedik. Natürlih :p
 Bizim aldıgımız rakamdan Nette  %25 daha ucuz ama elimle dokunayım kokusunu alayım derseniz bizim gibi  teknosadan media markt hepsinin fiyatı aynı . 14 gün  içinde beğenmessek iade şansımızda var . Bakalım deneyeceğim.
Atasay'a da uğradım Bu yüzüğe'de canlı kanlı dokunayım dedim. Parmağıma göre olanı yoktu. Sanki nette daha bir parlak duruyor. Genede benim hoşuma gitti. Ayrıca yüzük nette %25 daha ucuz. Ama benim sanal fobim devam ediyor.
 İnternetten şimdiye kadar sadece biletix ve mybilet 'den alışverişim oldu.
Onun dışında ı ıh alamıyorum elim gitmiyorrrr:)

Çarşamba günü yarımgün fırsatını kullanıp saçlarımı uçlarından aldırdım ve röflemi yeniledim baya bir götürür beni. Kuaföre gitmeyi sevmiyorum nedense.