23 Ekim 2009 Cuma

Gece Gece Dışarıda

Bir haftadır tavuk gibi erkenden uyuyorum. Kocacım yok mesaileri aldı başını gitti ve tembelliğim hat safhada eve gidip tv izlerken pinekliyorum. 2gün önce arkadaşıma gittim hepsi o. Dün akşam aşk-ı tantuni olmasaydı gene erkenden uyurdum. Geçen hafta nasılda makara geçmişti aynı gün halbuki :)

Eve gelince beni uyumamış gören canım aşkım "1haftasonra seni uyanık görmek negüzel " dedi :p
Sohbet edebildik yoksa tüm mevzular gündüz olup işlerimize geçince telefon trafiği başlıyor günün krtiğini telefonda yapıyoruz.

Saat yarıma geliyordu gece hadi dedi kalk acısını cıkaralım dışarı cıkıyoruz. Ben eşofmanlarımla  hık pık yapana kadar o hadi hadi diye eliyle tempo tutarak motive etmeye  devam edince bende gaza geldim iyi peki dedim cıktık. Nereye gittiğimizi bilmeden:p
Acıbadem'de tüm fastfood ve kahve zincirleri açık oluyor belli bir saate kadar. Kendimizi buluverdik orada. Hazır Fenerbahçe'de maçı kazanmış 1-0 spikerin deyimiyle şıtaaaa'yı ahhaaha  ne güldüm yaa  şıtaa atıyor şıtaaa şıtaaa diye diye yedi beni keyifler enyüksek doz'da.

Hava ne serin ne sıcak güzel bir ekim gecesi ve bir bakıyorum Burger King'in otoparkı full. Bir deli biz değilmişiz gecenin bu saati yemek yeme derdine düşen diye seviniyorum:p Mamalarımızı yiyoruz  bir haftadır aynı evde yabancı gibi olduğumuz için:D  o geliyor ben uyumuş oluyorum ben uyanıgım aşko mesaide görüşebilmek ne mümkün sohbet muhabbet  geçiyor vakit. Bazen anı yaşamak enerji katıyor cok düşünmemek lasım ..koyver gitsin :)