16 Ekim 2009 Cuma

Aşk-ı Tantuni


Sabah uyandık hepimizde aynı tepki uyku yetmedi ne cabuk bitti gece. Sürünerek kalktık yataklardan neyse servise binicez Lador'dayız bekliyoruz. Bu müzikle enerjiler hat safhaya cıktı.

Akşam Akuş geldi pijama partisi yapmaya:D Giyindik güzelce aşkonun mesaisi olur diyorduk son güne kadar ama olmadı mesai oda Fenerbahçeli pijamalarını giydi.Bende pijamalarımı giydim kızların içinde kıvırcık bebek kaldım diyor:D Aşk-ı Memnu gecesi yapalım diyoruz, aşko Acun'un devler ligi diye ekrana sürdüğü normal günlerde benimde yakından takip ettiğim maçları izlemek istiyor. Bugun devler gecesi yapıyorum siz bana katılsanız diyor:D Yok bis aşkı tantuniyi izlicez diyoruz oflaya puflaya acıyor sonra güya izlemicekmiş tantuniyi içeri gidiyor nargile kömürünü yakmaya , tantuniden sesler yükselince adrenalin anlarında boynuna marpuçu takmış koşa koşa geliyor:D ama ne şebeklikler kramp giriyor karnımıza gülmekten.

Hele yemek masasında  devler ligini izliyoruz o sırada akuş diyor ki kaç para alıcak bunlar?
kocacım 1 trilyon dıyor, akuş iyi paraymış  kaptanları almıyor herahalde diyor:D
Aşko nerden vardın buna kanıya akuş, okadar yol gelmişler yurtdısından niye almasınlar diyor :D
oda evet doğru diyor:D  biz kopuyoruz. Böyle yazınca anlamsız gibi geliyor ama atmosfer öyle komiktiki. Ve bazı şeyler anında güzel gelir ya insana sonra anlatsan kimse gülmez aynı öyle bir ortam ve artık masadan düşüyordum gülmekten. Akuşun kafasında kurduklarınamı güleyim kocamın akuşa parayı anlatma çabasına mı , ay bak gene gözümün önündeeler:D

Eşimin işyerinde bir abi Aşkı memnu fanatiğiymiş Herhafta kritiğini yapıyormuş:)))

Demiş ki bir hafta rüyamda bihteri gördüm o evde bende yaşıyormuşum bir yürüyordu aman allah
Aşko da tepki abi sen manyakmısın niye görüyorsun bihteri :D

Biz tepiniyoruz artık gülmekten erkekleride sarmış ya bu aşkı tantuni nediyimmm:P

Akuda rüyasında Saba Tümer'i görmüş birlikte alışverişe cıkmışlar:D Tezgahlara bakarken çantası çalınmış ahaha. Rüya değil dizi mübarek oy şiştim gülmekten:D
Bolca güldüğümüz bir akşamdı
"mutluluk içimizde
sevgi içimizde içimizde"
diye
 cem yılmazdan bir kuple ile bitireyim :D

^^ Matmazel'in kulakmemeleri nebüyük öyle koca küpe takmış ama hala birküpelik daha yeri var^^ aaa:D