14 Ekim 2009 Çarşamba

90'lar Bırak Peşimi:D



Sanırım 3-4 hafta olmuştur. 90'lara damgasını vurmuş o müzik geliverdi birden aklıma, Mırıl mırıl hatırladıgım kadar, bazı yerlerini kafadan atarak:P söyledim.  Eşime dedim ki, sen parliament sinema kulübünün sunduğu İnterstar'daki (adı ozamanlar öyleydi) filmleri izlermiydin.

Artık sigara reklamları yapılmıyor dahası kapalı alanlarda içilmiyor bile 10-15 senede bayağı yol gitmişiz. Sigara kullanmayan biri olarak çok ama çok mutluyum bu durumdan. Çünkü Leş gibi sigara kokup saçlarıma kadar sinerdi ve ben nefret ederdim. Hele ki, eğlenmeye gitme kahveye gitmiş gibi göz gözü görmez leş gibi kokup dönersin eve.  Neyse ki geçti o günler.

Ne diyordum, evet Parliament sinema kuşağı ve o müthiş şarkı  Linda Ronstadt & All My Life. Aklıma düştü ve ben haftasına Star'da , Star sinema kulübü adı altında aynı müziği ve o parlament renkli ekranı görünce direk o günlere ışınlandım. Resmen tüylerim diken diken oldu. Duyduğum kokular ve müzikler bünyemde flashback yapıyor:D

Ve gene Şomzihnim :p gene eşime dedi ki, geleceğe dönüş filmi ne güzeldi Star paso yayınlardı diye konuştuk ertesi gün cnbce'de geleceğe dönüş1 yayınlanmaya başlamış. Ve bu bana olanlar bir değil iki değil bunun gibi birçok şey oluyor .

Linet diye birşarkıcı vardı, dinlemem kedisini ama sesinin güçlü oldugunu biliyorum durup dururken ya bir linet vardı şişmandı fiilan diye iç geçirdim bu sefer kendi kendime.
Haftasına Zapping turnuvalarımdan birinde flash tv'de zayıflamış ötesi taş gibi olmuş bir şekilde sadece sesinden tanıdım. Tabi gene oha diyip kaldım:)

Ya cok temizce geçiriyorum içimden yada yada , yadasını düşünmek istemiyorum :D
Arkadaşıma anlattım oda diyor ki;
siz benim için şöyle özel şeyler hakkımda hayırlısı neyse onu bi düşünseniz hadi be hacim be :D 
Seans düzenlerim bu gidişle kişiye özel iç geçirilirP