27 Ekim 2009 Salı

Kış Sezonunu Açtım


Artık karanlıkta çıkıyoruz şirketten ve karanlıkta iniyorum servisden bu demek oluyor ki kış sezonuna girdim. Servisden inince eve yürümeyeceğim. Kocim dün ilk seansını yaptı. Onu beklerken marketten alışveriş yaptım hazıır taşıyacak biride var diye kasaya geldiğimde fark ettim kredi kartım yok sıkkullandıgım, diğerlerini zorunlu olmazsam kullanmıyorum herbirinin kesim tarihi farklı günde unutuyorum ödemeyi sonra .

Pazar günü dolaşırken yanımda canta cüzdan taşımıyım diye ehliyetim ve en sık kullanıdıgım kredi kartımı aşkonun cüzdanına koymuştum unutmuşum. Dün kimliksiz biriydim. Ölsem şuracıkda kimse üstüne alınmaz , hiçim ben bugun diye makarasını yaptım tümgün:P

(caddebostan sahil,yürüyüş yolu)

Neyse sonra hallettik alışverişin bir kısmını yaptık ıvır zıvır abur cubur . Gecen hafta mesaiyle geçtiğinden ev tam takır kuru bakırdı. Akşam öyle yorgun ve uykuluydum ki bir patates kızartıp pattos yapmak bile zor geldi.Aşko patatesleri doğradı attı fritöze, ben salata yaptım yedik kalktık mutfak toparlaması derken saat 21:00 oldu.
 Gazete okuyayım dedim biraz, gazeteye arkadan çat diye bir vurdu benim içine hinlik kaçmış kocam, korkutmak için gözümden yaş geldi :D o an ağzımdan istenmeyen cümleler çıkmış farkında  değilim:p  Bırak gazeteyi herzaman okursun, ben bir haftadır yokum benle ilgilen diye bana gazetede okutturmadı :d  dünya görüşümü engelliyorsun,  entellektüel kıvrımlarıma (nasıl bir cümledir bu yarab haha) taş koydun seni dünya gazetesi okur temsilcisine şikayet edeceğim okuma hakkım engelleniyor diye :D, dediysemde bolca güldük .

Heyt gözümden uykuda akıyor full mac yorumları acıktı televizyonda zaten. İzlerken uyuya kalmışım 23:00 gibi.

Yarın yarım gün perşembe tüm gün tatil. Yaşasın 29 Ekim.