23 Ekim 2009 Cuma

REZİLLİK

Yazmıyım diyorum, Okudukca duydukca gördükce kan beynime sıçrıyor.

Blogum için yaşantımı arşivlemek demiştim, Bu da benim yaşadıklarımdan, hüzünlerim sinirlerim gözyaşlarım fikirlerim.
29 Ekim’e yaklaştıgımız günlerde varlığımızın armağanı Cumhuriyet’imizin 86. yılına girerken şu yaşadıklarımız hayal olmalı diye düşünüyorum. Ama değil ne yazıkki çıldırmamak elde değil..

25 yaşındayım tarihe şahit olmuş, uğrunda şehit olmuş dedemin dedesi ve askerliğini 4 koca yıl yapmış birkere söylenmemiş gururla anlatmış bir hacıdedemin torunuyum. Türk kanı ve Müslüman ahlakıyla yetişmiş bir Türk genci olarak bu rezilliğe dayanamıyorum.

İnançları diline dolayanlarla, gelen tehlikeyi görüp konuşmayan kişisel görüşünü ortaya koymayan, fikirlerinide oturdukları makam mevki koltuklarına peşkeş çeken insanlarla aynı ülkede yaşamak istemiyorum.. 

İyi niyetli olduklarını düşünüğüm Hükümet ve tamamen yurtdısındaki siyah beyaz ayrımını çözmek için siyahlarıda kendi içlerinde, iyi mertebelere getirerek olayı çözüme kavuşturan Amerika'yı örnek aldıkları belli olan  bir hamleyle Kürtler'e tanınan haklar.Şuan ki tabloyla bakınca nasılda ellerine yüzlerine bulaştırdıklarını görüyor tiksiniyorum.

Bekir Coşkun demiş ki, Vicdanın eridiği, mantığın yanıt veremediği, tüm değerlerin bittiği yerdir burası... nekadarda güzel demiş..

Çiçekle zılgıtla barış işaretleriyle karşılandı Teröristler .. Bu kadar mı aciziz. Anlamıyorum bu kadar ezikliği kabul edemiyorum. Kanıma dokunuyor binlerce Şehidimizin bu it sürülerini yok etmek ugruna kanları yerdeyken, bunlara böyle ihtimam gösterip salıverilmeleri. Gövde Gösterisine dönüşen geliş törenleri..

Bunlar artık pimi çekilmiş bomba gibi daha neler görücez! Kişisel tepkisini herkes koymalı Ülkede yaşanan bu gerginlikler için sokakdaki insanda sesini cıkarmalı. Tarih bunuda yazıcak 15 itin teslim oluş anında Türkiye'yi.. Ve ben geriye dönüp baktıgımda en azından tepkimi koymuş onurlu bir şekilde payıma düşeni söylemişim diyeceğim..
Yazıktır günahtır Atatürk'ün kemiklerini sızlatmaya kimsenin hakkı yok!