7 Ekim 2009 Çarşamba

Bir Servis Anatomisi


Okullar açıldı bizim çilemiz başladı trafik zaten oldu olası berbat. Servis şoförümüz güzergah yüzünden devamllı değişiyor. Son gelen aman Allahım cikletten çıkmış gibi. Clark Kent gibi saçının önünden bir kıntiriği var , kolunda altın saati, vitese takılmış tesbihi  ve radyosunda yüksek volumle çalan ankaralı turgut yada laz şarkıları.
Allahım baslarda servisde şarkıları birbirimize armağan edip kıslarla makara yapıyorduk. Artık ızdırap gelmeye basladı. Adam hiç rahatsızlık duymuyor yüksek sesle dinlemekten. Neyse Fidan dediki beynim şişti şunu değiştirirmisin lazı cıkardı hoplayı ver çekirge zıplayı ver çekirge diye tümseklerden geçerken köprüde şarkıya tempo tutar gibi zıplaya zıplaya geldik :D Servis ahaliside busefer bu kaçmasın bari diye sesini cıkarmıyor. Dün ben homurdandıkca İ, Bekir Coşkun'luk yapma halka karış birz diye söylendi durdu :D
----------------------------------------------------------------------
Eve gelir gelmez, 19,30'a sevgilim gelene kadar bir saatim vardı üstümü bile değiştirmeden mutfağa girdim. Ezogelin çorba, Tavuklu  Mantar Sote, Arpa Şehriye pilavı ve bol rokalı bir salata yaptım. 5 dakika vardı gelmesine işlerim bitmişti ama cok yorgun geldiğim için şirketten oturmadan ayakta durunca bacaklarım koptu. Masayı hazırladı aşko  yedik güzelce ve sabahtan beri merakla beklediğimiz Lost'a devam ettik. Aşkım diyor ki bu Lost bizi bitiri ben sana diyim başına geçip hiç konuşmadan diziyi izliyoruz:D  Yasak getiricem haftada 2 ila 3 arası izleyelim diye:P

Akşam annemdeyiz. Pamukananem beni özlemiş agrılarıda cok var gidip onu bir öpeyimde keyfi yerine gelsin :)