31 Ekim 2009 Cumartesi

Kokular Neler Anımsattı Neler? - mim

Meltem beni mimlemiş, Kokular ve  bize anımsattıkları

Parfümlerle aram güzel olsada isimlerini aklımda tutamam. Ama devamlı kullanılan bir kokuyu duyunca kullanan şahıs gelir aklıma. Bence herkesin kendine yakıştırdığı sabit bir parfümü olmalı.

Burberry klasik benim parfümüm yıllardır, nerde duysam ay ben kokuyırum derım :P

Jean Paul Gaultier duysam kocaacım geldi sanırım :))

Deterjan kokusu alo sanırım yumoşla birlikte olunca 13-14 yasındayken ablamda supermario oynarken etrafa misgibi deterjan kokusu yayılırdı o ana hemen flashback yaparım burnuma gelir gelmez :p

Kolonya kokusu direk hastanelere ışınlanlar beni sevmem elime dökmeyi oyüzden.

O bu değilde temizlik sonrası evin içi mis kokar ya işte onu hiç bir kokuya değişmem.

Farkındayım mim amacını şaşırdı:D  aklıma bunlar geldi içimi dökeyim dedim :p

Özellikle birini mimlemiyorum.Cevaplamak isteyen olursa herkes üzerine alınabilir :)