20 Ekim 2009 Salı

Go Cat Go

Sabah işe gelirken servisle, 560 mt tünelden tam tamına 14 dak. çıktık! Ne curcuna.Hergün 1saat trafik,
1 saatde akşam hayatımın 120 dakikası yollarda geçiyor peh.
Bu akşamdan itibaren aşko ful mesai haftasonuna kadar yalnızım aksamları 22:10'a kadar..
Dün akşam iş çıkışıda köprüde gene bir intihar vakası varmış. Ambulanslar ardı ardına geçti. Atlamamış, showmuş amaç. Ama sırf bizim servisde bile okadar cok sohbet döndü ki bu konu üzerine. " geliş yolu bomboş ordan atlasaya" "pazar günü atlasın tam atlamalık gün "  vs. şeklinde:D
Tüm trafiğin lanetini üzerine alan şahıs için üzülüyorum:)

Pazar günü Maç'da ilk yarı verilir verilmez ben bahçeye çamaşırları toplamaya cıktım, O da ne çamaşırlıgımın yanında kedi ayakları çığlık atmam bir oldu. Elim ayağım boşaldı, gözyaşlarımı tutamadım. Benim sesime oda öyle bir kaçtı ki kayarak resmen.

(tek sevdigim cat)

Çok korkuyorum kedilerden öyle böyle değil çook. Beni tanıyan herkes alışıktır bu çığlıklarıma korkularıma. Küçükken tırmalamıştı beni mutfak camında beslediğimiz sokak kedisi. Bu yüzden 40 tane aşı yemiştim karnımdan. O günden beri aramız hiç iyi olmadı.

Rüyalarıma girer ve ben üzerime bir kedi atladığını görerek uyanırım çoğu zaman. Gecen gece de olmuş, bağırmışım ağlamışım uykumda. Aşko söylediğin de hatırlamadım rüyayı ama sonra aklıma geldi hiç olmadık biryerde. Küçük ağzıyla beni ısırmaya çalışıyordu.

Su getirdi içtim ama gözyaşlarım durmuyor, hiçbeklemediğim biranda olduğu için sanırım bukadar etkilendim. Neyse tam geçti derken eşim battaniyenin üzerine yatmış dediğinde yeniden ağlamaya başladım. Daha yeni yıkamıştım öf hep beni bulur diye söylenene söylene İçim bir tuhaf oldu. Kimilerine göre anlamsız bukadar korku,   herhangibirşeye karşı cok korkan insanlar dışında beni anlayan yok gibi.
Ay neolcak o minicik,
pist desen gider korkma,
ay ama böyle yapma hamile kalınca nolur yavas yavas sev ,
gel ben sana sevdireyim hiçbişi yapmaz bak,
diye bitmek tükenmek bilmez cümleler. Kedilerde beni sevmiyor olsa gerek heryerde karşıma cıkarlar piknik yaparken burnumuzdan gelir kokuya gelirler, Yazın bir cafe'de otursak içeri kaçılır benim yüzümden ayağıma sürtülürlerse diye, Tatile gideriz turistler besler ben kapalı alanlara kaçarım gelmesinler yanıma diye.
Heryerde bukadar çok olan bir hayvandan korkmak hakikaten işkence:DKeşke diyorum şempazeden korksaydım yada nebiliyim beyaz kutupayısından:P

Dün akşamda yemek anında camın kenarında tıkırtı hissettim dedim gene geldi gene buldu beni:D şimdi gülüyorum ama o an sinirleirm tepeme cıktı kokuma mı geliyor bunlar diye. Ben hole kaçtım eşim çıktı pist mist yapmış ama "evcil sanırım yemek vericem sandı "dedi. Benimde çığlık anımda dkkatimi çekti temiz bir cat'di. Gönderdi onu, çamaşırlar da hala asılıydı cıkıp toplayamadım ben o olaydan sonra topladı katladı sağolsun aşkım, mübarek okadar yıkamışım ki çocukcağız içeri giremedi çamaşır katlamaktan :D