26 Ekim 2009 Pazartesi

Bir Masum Mor Menekşe Ağlıyor mu Ne ?

Cumartesi günü canımcım çalışıyor bende rutinleri yapıyorken Rakı balık için büyük görümcemler davet ettiler.  Mesai kesin yok diye hazırlamıştık kendimizi. İşleri uzayınca iptal oldu tüm planlar.bende dedim akşam kendi başımın çaresine bakayım dürüm yaptım kendime iki ısırık aldım Enişte geldi hadi cıkıyoruz Mario'da oraya gelicek. Gittik  balıklar alınmış sofralar kurulmuş fakat Supermario'cum işten çıkamamıştı. Biz başladık sohbet muhabbet ama boğazımda düğüm var içemiyor yiyemiyor diye.  22,30 oldu geldi Meğer beyefendi yemiş 5tn lahmacun karnı tokmuş ama ayıp olmasın diye sesini cıkarmadı yedi :D İçti yarıma geliyordu kalktık. Keyifli bir akşam oldu evdeki dürümü sabah yedik afiyetle:))

Pazar sabah Sabah
Ve pazar sabah canımaşkım kalkmış kahvaltıyı hazırlamaya aslında ben duyuyorum sesini ama duymamazlıga geliyorum:P Aksilik bu ya gözlerimi açasım var deli gibi ama uyuyor durmalıyım içerde hazırlık var çıkıp süprizi bozmak olmaz:) Her tabak tıkırtısında ne yaptıgını bulmaya çalışıyorum evet cayı koydu suyu ısıtıyor yumurta kırdı falan diye:D  Ekmek almaya cıktı kapı kapanma sesi gelir gelmes mutfaga koştum ne yapmış bakmalyım yarım göz bakıyorum sonra bakmıyım yanında şaşıramazsın herşeyide bilme diye frenliyorum:D

Salona baktım masayı kurmuş enrenkli cıvıl cıvıl örtüyü sermiş, Yumurtayıda ben kırıyım, geldiğini duyar duymaz koşarım yataga dedim. Kırdım kapıya anahtar girer girmez sanki yanlış bişi yapıyormuşum gibi heyecandan yerimde zıpladım :D nereye girsem kapının arkası yok cıkamam  eğilcek yerde yok diye saniyeler içerisinde fikirler dönüyor beynimde. Şans bu ya anahtar takıldı bana 2 sn kazandırdı hemen koştum yataga uyuyormuş gibi yapmaya devam :D 
Geldi yanıma muzur cocukların surat astıkları anki triple "ben hazırlıyordum kahvaltıyı kötü kıs "diye fırcaladı beni:D En tatlı kahvaltıydı..

Ve Maç'a Saatler Kala

Derbi için Öğleden sonra Cadde'de havayı soluyalım diye giyindik formalarımızı cıktık. Akın akın insnalar dolmuş yaşlıdan gencine pusetteki bebeklere kadar herkes formalı. Öyle güzel oluyor ki atmosfer insanlar deşarj oluyor ve her FB'li yürürken gözgöze geldiğinde birbirine gülümsüyor selam veriyor o çatı altında herkes tanıdıgı biriymiş gibi birbirini mutlu.

Havada güzeldi coşku arttıkca artıyordu, yemeğimizi yedik ve FB'li toplanma mekanı var Nazlı onun oradada takıldık eve dönmeden önce. Ve yolda 6s kafileyi gördük polis kortejinde metrobüs hattının yolunda kapanmışlar benim içine holigan kaçmış kocam napmasın okadar polis varken ladorla yanlarından geçiyorduk şişşşşt şişttt diye bakmalaarını sağlayıp sonra bayağı bir saydırdı :D aşkım plakayı alıp bildiricekler sus diyorum yok bagırıyor :D onlarda karşılıklı el kol hareketi yaptılar birbirlerine. Ve birkez daha gördüm bu tarz bağrışmaların laf sokmaların yaşı yok:D
Eve  Gider gitmez atmosfer başladı zaten daha hazırlık antremanında nekadar heyecanlı geçeceği belliydi 6s'lılar çirkefliklerine başladılar, "sözde" kaptanları Arda'nın çoluk cocuk muhabbeti hareketleriyle.
Hiç birşey yenmiyor içilmiyor böyle maçlarda. Çünkü kocacım yerinde duramıyor bagırıyor saydırıyor çay aldım bir kupaya stressden üşüme geldi bir şahlandı bir pozisyonda çay dökülcekti.
Stadda çalan Nilüfer ve bir masum mor menekşe  6s mor formalı hallerine istinaden pek yerindeydi cok güldük:D

(fb tv caddede cekim yaparken)
Gelenek bozulmadı 10'10 yaptık. En komiği ise bütün basın mensuplarının tek ortak noktada birleşmesiydi "Ne zaman Yenecek 6s Fenerbahçeyi ?" isimli soruydu:D