19 Ekim 2009 Pazartesi

Bazen Kaybetmek İyidir.



Stad atmosferi ve tribün sesini bilmeyenlere eklediğim müziğin uğultudan ibaret gelmesi normaldir:)

Pazar günü Fenerbahçe'nin Gaziantep'le saat 16:00'da olacak maçı vardı ve tüm planlar bu dogrultuda yapıldı.
Kahvaltımızı yapar yapmaz buraya zıpladık. Mis temiz havayla ciğerlere stok yaptıktan sonra eve geçtik. Maç için atmosferi hazırlayıp cips, bira, fındık fıstık 3'lüsünü forvete alıp beklemeye başladık maç saatini. Negüzelde yeniyorduk oysa .. gitti 9'da 9

Zaten bende diyordum ki, Haftaya 6s'la mac var. 10'da 10 diye gidilecek pek stress olacak futbolcuda taraftarda. Derbi heyecanı zaten baska birde böyle bir iddia eklenince epey zor olacaktı.
Ayrıca FB oldu da yenilirse 6s'ın galibiyeti daha bir anlam kazanacaktı.

O yüzden bazen iyidir iyidir.
----------------------------------------------------------------------

Akşam mamadan sonra ki ben yemedim ıvır zıvırdan miğdem dolmuştu.
Ben anlıyorumki evde olunca insan yemeden duramıyor hele ki biz. Resmen buzdolabının kapağı aşınıyor açıp kapanmaktan. Ve gene ansızın isteklerimden biri,

Fondü  istiyorum, ananaslı Nargile
Hemen nargile için ortamı ayarlıyoruz. Aşko mutfakta ben salonda işbölümündeyiz. Salondaki halıyı kenara toplayıp sehpaları cıkarıyorum.Malum kaçkere yere düşürdü kömürünü halımız yanmasın:)


 Kocacım nargileyi hazırlıyor camları açıyor. O sırada ben fondülük malzemeyi ayarlıyorum.
Nargile hazır dumanı tütüyor fondü cozur cozurr Tv'da Çokgüzelhareketlerbunlar başlıyor. Ohh değmeyin keyfimize.

Gece 5bölüm ardı ardına izledik lostu sabah da rahat uyandık. Sanırım bünye alışıyor artık:P