12 Ekim 2009 Pazartesi

Şımarıklık Günü


Pazar günü gözlerim 8,30da kurulmuş saat gibi açıldı. Kapıyorum yok olmuyor, Uykum gelmediğinde yada kafamda birşeyler kurup duruyor ve buyüzden uyuyamıyorsam küçükken keşfettiğim bir oyunu oynuyorum.
Adı, zihin temizlemece .

Bomboş bembeyaz bir duvar düşünüyorum gözlerimin önüne getirip  ve yavaş yavaş zihnimi boşaltıyorum. Herzaman işe yarar ve ben gevşer 10-15 dakikaya kadar uyurum. Bu sefer duvarı düşüneyim diyorum yok duvarın önüne birileri geçiyor:D Zihnimi boşaltamıyorum duvarın kenarında çiçekler açıyor falan. Farkındayım çok irrasyonel oldu :D
Hatta eşim bu bahsettiğim şeyi makara konusu yaptı yolculuk esnasında sen duvar düşün gidersin 5dak. diyor:p

2 saat sonra aşkocum uyandı da kahvaltı yapabildik. Benim kramplarım tuttu Lost da lost diye:D
1  haftadır izinsiz çalışan sevgilim dışarıyı gökyüzünü özlemiş:P Beni kırmadı birkaç bölüm izleyelim dedi kahvaltı sofrası duruyor ben Lost derdindeyim o şekilde 4'e kadar izledik ve aşko bigökyüzü görseydik dedi de dışarı attık kendimizi yoksa ben sezonu bitirirdim :P

Cadde'ye doğru yola koyulduk öyle güzeldi ki hava tişörtleydik. Caddebostan sahilde denize sıfır alanda tıpkı yurtdışında güneşi gören insanlar çimlere yayılırlar ya hemen (filmler sağolsun:P) aynı öyleydi. Herzamanki gibi herkes kendi keyfindeydi o yüzden burayı cok seviyorum kimse biribiryle ilgilenmiyor keyfini cıkarıyor arkadaş grubunun, sevgilisinin, denizin, güneşin..

Lador'dan çıkmıştık ki, emo ile edoş aradı nerdesiniz diye caddeye gelin dedik onları beklerlen  sahili dolaştık denize ayaklarımızı sarkıttı herkes gibi..
Aşko şımardı ben enerji doluymuşum haberim yokmuş ben şımardım. Şımarıklık günü ilan ettik kendimize:)

Geldiler mamalarımızı yedik sohbet ettik dolaştık güneş batınca hafiften üşüdük gülüştük ve
 evet
 evet
 eve gidince saat geç olmasına rağmen aşkım tak şu cd'yi sezonu bitirelim en azından dedim :D 1. sezon bitti ama bende bittim. O ne adrenalin korkumdan lavaboya yalnız gidemedim. Taze gelinler gibi hem ağlarım hem giderim modunda hem korkarım hem izlerim diyorum haha