6 Ekim 2009 Salı

Kötü Huylu bir Kısçe:D

Çok kötü bir huyum var! Tırnak yeme.
Hiç uzatamıyorum. Kendimi cok motive etmeme rağmen hemde. İlk başlarda kendim istemiyorum yoksa uzatırım diyordum:) Ama öyle değilmiş kimseye caktırmadan uzatma denemelerim hüsranla sonuçlandı. Evlenirken bile kısaydı :P
Eşim, arkadaşlarım,çevrem,servisdeki arkadaşlarım bile :D uzatırsam en sevdiğim şeyi yapacaklarını söylüyorlar. I ıh nafile. Yok başaramıyorum.


Denemediğim yöntem kalmadı. Çocukluktan kalma birşey. Her daim eli ağzında bir çocuktum. Şimdi de eli ağzında koca bir kız. Tablo içler acısı farkındayım:D Hiç yakışmıyor.
Çocukken annem biber sürerdi :D yok tutmadı, büyüdüm Acı oje denedim yok olmadı. Hediye motivasyonu
ı ıh kıpırdatmadı bile. Buraya yazıp utandırayım bare kendimi :P

Hatta  akşam oje sürüp şirkete geliyordum ki koparırsam tırnagımı oje süremeyeceğim ve berbat gözükeceği için tırnaklarım ağzıma götürmeyecektim elimi, plan güzel işliyordu. Ben gene alışkanlığıma devam edince abarttım yanımda oje taşıma başladım kendi kopardıgım yere açılan oje üzerine yenıden oje sürüyorum:D Resmen kendi kendimle oyun oynuyorum :D

Eşime oje siparişi veriyorum şu renk istiyorum diye resmen kafamdan renk uydurup yaptırıyorum akşamına getiriyor ama sürücek tırnaklar minicik yakışmıyor doğal olarak dolaplar oje taşıyor.  Hatta şimdi 3'lü french istedim ama gene yedim iradesiz biride değilim yada öyleyim bilmem. Keşke saçlarım kadar tırnaklarımda hızlı uzasa belkide hızlı uzuyor ama ben fırsat vermıyorum ki :D