13 Ekim 2009 Salı

Dev Böcükleri Gördük



Aşko'nun yeğeni tam bir hayvan delisi. Herçeşit hayvan ve bitki ondan sorulur daha 10yaşında olmasına rağmen. burada boyu 11metreyi bulan Almanya'da cıkıp heryeri dolaşan birebir herözelliği yapılmış dev böcükler sergisi için onu nezamandır götürmek istiyorduk. Dün iş çıkışı alıp bize götürdüm üstümü değiştirip beklemeye başladık. kocacım işten cıkar cıkmaz üstünü değiştirip yola koyulduk.

Şansımıza dün de son günüymüş. Bizim sarıböcük yeğen yemeğini hızlıca bitirdi biz yerken hadi kalkalım son günüymüş ya kaldırırlarsa zaten çok maliyetli olmuştur getirmeleri hemen gidip görelim dedi, biz kaldık ööylece:D Her böcükle tektek fotoğraf cekildi kendisi :p Hakikaten çok büyüklerdi ve orjinalleriyle aynıydı.

Sorumluluk sahibi dayı ve yenge olarak tamamen ona odaklı dolaştık:))
Ben göz ucuyla mağazalara baktım yazlık ruh halimin sebebi süper giden havalar olsa gerek oyüzden cezbetmedi vitrinler kalın kalın.

Böcük turumuzu tamamlayıp abloşkaya doğru yol aldık son ses sago'yu dinleyerek. Sohbet muhabbet geceyi sonlandırıp Lost'un 2. sezon cd'lerini aldık resmi törenle, Sayarak aldık sayarak vericez:p

Tahmin edileceği üzere gözümden uyku aktıgı halde eve gidergitmez 1,5 bölüm izledim artık uyku gözümden damlıyordu aşko zor ikna etti de gittik uyuduk:D

----------------------------------------------------------------------

Şimdi akşam çokgüldüğümüz bir konu oldu Görümcecim Enişteye pazardan THY logosu'nun mavisi olan bir terlik almış bende görünce dedim ki , aynı thy logosuna benziyor.

Ablamda dediki zaten onun, enişte girdi araya ne işi var thy terlik versin pilot ucakta papilerini cıkarıp terlik mi giyiyor diye biz bayagı bayagı bayagı güldük:D ama dedim ben yarın bu işi çözerim sordum soruşturdum thy uzun uçuşlarda veriyor mu terlik diye hiç uçmayan biri olarak:D

Araştırmalarıma göre:P Çorap veriyormuş, diş fırçası macun vs., bone, uyku bandı falan.
Terlik duyan oldu mu? Otellerde verilen yumuşak terlikler varya tek kullanımlık gibi o tarz?

-- Terlik meselesini çözdüm, Öğrendim THY müşteri temsilciliğinden iç birimlere bağladılar Oradaki çocuk ucak kayıtlarına girdi:D ve benim mühim meselem çözüldü.

Kese içerisinde sadece ve sadece firstclass yolculara sağlanan bir hizmetmiş. Sayılı adetlerdeymiş sağa sola gitmesi gerçek dışıymış:p bir olayı daha çözme mutlulugu içerisindeyim:D  --