9 Kasım 2009 Pazartesi

Polis Bey Bi'kere Üfleyebilir miyim?

Arkadaşlardan sonra eve doğru yola cıktık. Sevgilim dedi hadi Ortaköy'ü Boğazı görmeden dönmeyelim,
Tam köprüye doğru gidiyorken son anda kırdık, yarımı geçiyor gece saat..

Kokoreç yemeden olmaz e midye de alalım, Sahile inip Kokoreçleri tıkınırken, sahildeki banklarda gençler gitar şarkı bira eşliğinde keyiflerinde, zaman zaman herkes mırıldanıyor şarkılara sessiz bir koro oluyor sonra alkış kıyamet..No Name grup sahilin sesi olmuş gecenin bir yarısı.. Kokoreçi her ısırdıgımızda ayagımızla tempo tutmaya devam ediyoruz. Sonra fotograf cekme şu aralarki takıntım birsürü cekiyorum.

Denizin Mis kokusunu bolca içimize çekip gündüz tıklım tıklım olan sahilde çocuklar gibi itişe gülüşe Ladora doğru yola koyulduk..

Köprü çıkışı Polis kontrolü vardı..
Genelde bizi hiç durdurmazlar ama bu sefer baktık sadece gençleri durduruyorlar.Cuma akşam ya içkili olunabilir.Polis soruyor ehliyet ruhsat,öyle rahatız ki, ne sorsa geniş geniş cevaplıyoruz nede olsa ehliyetlerimiz yanımızda! alkol yok kanımızda ve hatalı bir sürüş yapmadık..
dedimki;
Polisbey ben de üfleyebilir miyim ?
Üfletirim ama alkol varsa alırım ehliyetnizi dedi ağzı kulaklarında
bende aynı sırıtık ifadeyle cıkkk yaptım:D
Ve bomba Ehliyet yok aşkoda, Dizlerimin bağının çözüldüğü an tüm sırıtık ifadelerimiz gevşek hallerimiz gitti.. Aklımdan saniyeler içinde sabaha beni servise kim bırakıcak artık gecede dışarı cıkamayız diye zirilyon tane gereksiz cümle geçiyor:D
Tüm cüzdanını boşalttı kocacım, ama yok yok! N.C'da yanında değil ehliyet var diye.
Diğer polis geldi Hayırdır diye bize bakıyor tam o sırada cüzdanın en ücra köşesinden cıktı, nasıl girdiği muamma. Nasıl bir rahatlamadır nasıl bir gevşemedir anlatamam..
Ve Üfleme Sırası Sevgilimde..
Genişleyip rahatlayan ben :D azönce tüm o stressli dakikaları biz yaşamamış gibi
Yeni gelen Polis Memuruna azimle diyorum ki;
Şoför bey bende üfleyebilir miyim
Aman Polisbey diyecektim :D bende üfleyebilir miyim?
Sevgilim dehşetle beni izliyor haha

Polis Bir elindeki makineye bir bana bakıyor sırıtıklık hali devam
Cebinden kapalı paketinde printer bana uzatıyor alın siz evde üfleyin .
tam o sırada gülmekten kopma anı:D
adrenalin dolu bir akşamdı şimdi o bana diyor al sen üfle ben ona diyorum al sen üfle :D