26 Kasım 2009 Perşembe

Bilmezsen Kalırsın İşte Öyle

Dün akşam üzerimde nasıl iğrenç bir ruh hali iki bagırsam rahatlıycam sanki, Servisden indim Supermario'yu beklıyorum gelsin, onun ruh hali benden berbat cıktı kızmış şirkettekilere nasıl söyleniyor of ben gıkımı cıkarıcak ortam yakalayamıyorum. Tıstım kaldım. Aşkım giyin cıkalım dışarda yeriz dedi kafamı dağıtıyım azcık. Canıma minnet bende onu düşünüyordum zaten. Ben kendi sıkıntımdan bahsetmeden uçtu gitti zaten o ruh halim. Mamamızı yedik Dolaştık hatta sıkıntı yerini şımarıklığa bıraktı yapmadığım rahatlık kalmadı.

Akşam Lost'u izlerken 3. cd'deki tüm bölümlerin ingilizce oluşuyla duvara tosladık. Ay em tuku may sörneym is tukulata seviyesinin iki  tık üstündeyim , Kocim benim bir tık altımda:D 
Biz bölümler için kuduruyoruz ama yok hepsi ingilizce. Olmıycak böyle dedik hiç olmazsa izleyelim.
O sırada biz diyoruz neler kaçırıyoruz. Ay go dedi  git diyor :D

Hafiften cümle söktüğüm anlarda havalarda uçtuk,  i need to talk to you, gözlerim kısık anlamaya calısırken sus bir anlayamıyorum diye kocimi haklamış en bilmiş halimle cok iş beceriyormuş gibii  "konuşmak istiyormuş aşkım" diye sükunetle açıklamışım ayaklarım yerden kesik:P
 island dedi adada birşeyler olmuş ay jack'e kadın aşnak fişnek bakıyor  ahahah allahım lanet olsun nasıl bilmem ingilizce diye kendimi yediğim andır.

Gece'de 2012 filmini izleyelim dedik ama yok sarmadı beni. Abartılı olunca kendimi veremiyorum filme.

Bugun yarım gün çalışıyorum malum arife, yarın bayram.
Bayram'lar güzeldir kahkahalar sohbetler eksik olmaz her evde,
Bu Bayramda Herkese Mutluluk getirsin.