12 Kasım 2009 Perşembe

Detaylar Ayrıntılarda Gizliymiş..

Akşam yüzüğümü bir boy küçüğüyle değiştirmeye gittik eve ugradık yüzüğü aldık. Plan güya hemen değiştirip gelicektik evde vakit geçirelim uzatalım ayaklarımızı dinlenim diye.
Sonra yolda Aşkımcım evde ugraşmayalım yemek falan yiyelim öyle gidelim değince yemeğide yedik.

Mc donald's'ın bir alana bir bedava menüsünü Mc Turco menü yanında bedavası olarak yeni ürünleri Çıtır chiken menüsünü deniyim dedim. Bu bünye iki sandvicli menüyü aldı evet.

Kocacım da Pizza Hut'ın Sosis kenarlı pizza'sını deniyim dedi o da onu aldı. 2 kişiyiz 3 kişilik yemek var masada:P
 Mc'in Çıtır chiken'ını sevmedim özelliği olmayan evde yapılacak bir burger. Pizza Hut'ın Sosis kenarlı pizzası ben salam sosis yemediğim için ucundan ısırık aldım ince hamur üzerine yapılmıştı.İnce hamur pizza sevenlere önerilir. Aşko cok begenmiş özellikle sosisli olması kenarlarının ayrıca sandvic yeme hissi uyandırıp iştahıı kabartıyormuş :P
Evet karıkoca bir yemek yiyişimiz var tok insan bile bizim yeme arzumuz karşısında acıkır öyle iştahla karın doyurmak için değil zevk almak için yeriz:D

Pizza hut'ın  Tat marka ketcap ve mayonezinin arkasında içindekiler bölümünü okudum. Şu sıralar malum GDO'lu ürünler ile ilgili tavrımız belli bende bakıyorum elimden geldiği kadar.
Şu dikkatimi cekti fotografını cekmeyi unuttum ama cekip koyucam ,
Ketcabın arkasında Modifiye nişasta, mayonez'de de modifiye patates nişastası yazıyor.
Birkere katkılı ve değiştirilmiş olduğu ima ediliyor belli ama uslup hem açıklayıcı değil hemde cok laubalice geldi. İçindekiler bölümün acıklayıcı olması gerekirken ne oldugunu bilelim diye dahada karmaşıklaştırmışlar. Hiç hoşuma gitmedi paylaşmak istedim neler yediğimizi bilmemiz gerekiyor en azından "Tanınmış marka güvenilir marka olarak" düşünüp aldığımız markalar böyle yapmamalı..