25 Kasım 2009 Çarşamba

Daha Söyleyeceklerim Bitmedi Ama


Hergün yazarken günlüğüme tek motivasyonum "geriye dönüp okuyunca süper oluyor hadi ha gayret" oluyor kendi kendime telkinim.

Sırtımın agrıları zaman zaman zorluyor beni ilk defa bahsetmişim ne garip halbuki öylesine agrıyor ki bazı zamanlarda düz bir zeminde yastık dahi almadan rahatlayamıyorum. Daktırr "masa bası calısma hastalıgı" dedi. Ayakda dursan bacaklara vurur, otursan sırta vurur pof!

Güya yemeye dikkat edicektim dün şirkette resmen benim planımı bozmak için ayfertitom tavukgöğsüyle geldi masama, etuşhan bir dilim enfes browni ile "komşu fırının". Hele ayfertito şirketteki diğer yarım çok özel ömrü hayatımda.Bugun ihtiyacım olsa düşünmeden arayacagım gık demeden yanımda olacagını bildiğim biri.

Msnde her ruh halime hizmet eden akuşum. Yaptıgımız geyiklerin haddi hesabı yok gün içersinde. Diyoruz birgün okunsa kesin delirmiş bunlar konusulurmu derler. Başkası anlamaz bize ait bir dilimiz var resmen. Shiti cıkıncaya kadar konunun yapılmadık espri kalmaz. Arkadaşlığın uzunyıllara dayanmasıyla alakası olmadıgını gösteriyor bana herdefasında

Yeşilcim pamukprenses gibi her hali ayrı kokoş, Öğlen mamalarımızda şirketler arası köprü yapıyorus onada bir el koysaydıkda alsaydık senin ajansı bünyeye  aklıma metin akpınarın filmi geldi :P Mutlu etme insanı kendisi. Hep anlatacak komik bir hikayesi var şuna ihtiyacım var diyim kapımda bulurum anında yapar bulur getirir. hani bi yarısma vardı 1saatte şunu getirin kapın zirilyon kadar parayı diye ya ona katılsam kesin onu ararım

Bir diyet mevzusu sabah sabah beni nerelere taşıdı peh  flashback yaptım:p

Supermariocum yılbaşı için süpriz program düşünmüş ama tutamadı agzında söyledi:P Kyn'lada konuşmuşlar bakalım.Geçen yılbaşı bizdeydik 'çokçoklar'la. Bakalım buyıl nasıl olucak

Akuş haklı galiba ben plan yapmadan duramıyorum sonrada söyleniyorum herşey benim sırtımda diye kurbanı bitirmeden yenı yıl için basladım. peh sana