9 Kasım 2009 Pazartesi

8 yıl Aradan Sonra

Cuma akşam Liseden sonra birdaha görüşemeye fırsat bulamadığımız arkadaşım ve onun eşi 4müz buluştuk Beyoğlunda..8yıl dile kolay..

İnsan düşünüyor nasıl geçicek vakit aradan onca yıl geçmiş biz mulaka konuşacak birşey buluruz ya erkekler?
Ortak noktaları ikiside Fenerbahçeli ikiside nargile seviyor heh tamam dedik tutar frekans..
Daha karşılaşma anımızdan sanki dün birlikte yemek yemişizde bugün 2.ye görüşüyor gibiydik Nekadar zaman geçmiş neler yaşanmış.. 6yaşında dünyalar yakışıklısı bir oğlu var onu evde babaneye bırakıp kaçamak yaptılar .. Şansımıza havada kasıma birbeden bol gelicek kadar muhteşem..
Yemekler yendi susulmadan konuşuldu anlattık anlattık..
Atladık Tophane'ye güzelce yayılalım koltuklara içelim nargilemizi ..

Meloş anlatıyor, Tuku lisedeyken hatırlıyor musun rozetle kulak delerdin parayla kızlara
hahaha  ben mi?
peki şunu hatırlıyor musun ? İstiklal caddesinde yürürken kendinden 2 kat daha büyük bir kızın üstüne atlamıştın?
hahaha  yok canım daha neler
Tabi sonra bizde girdik benim gözlüğüm kaybolmuştu meğer kavga ederken polarımın içine girmiş
hadi canımm (hepsini başkasına ait hikaye gibi dinleyen ben )
Peki ya çiikolata arabasının içinde şoförü kandırıp okuldan kaçtğımızı?
Allahım biz azılı suçlu gibiymişiz hahaha neler yapmışız.
İşin garibi Lise'ye ait çok birşey hatırlamıyorum bilmem neden halbuki hiçbirşeyi kolay unutmam.

Meloş dedim bak ben şunu hatırlıyorum.. Benim hiçbirşeyi hatırlamayışımı şaşırarak izleyen mahşerin 3 atlısı meloş eşi ve kocacım sevinçle anlat anlat diye bakıyorlar :D
Meloşda tam meloş ama güzel yüzüne nasıl saç kestirse yakışıyor bende onu kısa saçlı olarak çok severdim birde dik dik yapardı ozaman modaydı..
Hani 1haftalık harçlığımı yeni almıştım kanına girmişim Meloş saçlarını kestir bak cok istiyorum diye.. Tamam ama benim harçlık bitti dedi sigara içerdi ozaman yemez içmez sigaraya yatırırdı parayı İspikliyim :p
Benimkini al dedim verdim Meloşa.
Gitti kestirdi saçlarını Bir yakıştı bir yakıştı, bir haftayı boş geçircem olsun evden ekmek getiririm diyorum :D


Güzel bir akşam oldu Meloşları bıraktıktan sonra Ortaköy'e geçtik kokoreç midyetava birde bogazın mis kokusunu alalım diye polis kontrolü ve detayları yazacagım diğer yazıda:D, ve gecenin sonunda akıllda kalan..
arkadaşlıklar nekadar eskirse eskisin tek hamleye bakıyor yenilenmek için..
Ve yeni bile tanışsan sadece sıcacık bir gülümsemeyle aynı frekansdan bakabliyorsun hayata..