13 Kasım 2009 Cuma

Aşk-ı Lodosçu

Bu aşk-ı memnu beni öldürecek o olacak sonunda.
Akşam akuş bizdeydi geçen seferkinden hiç farkı yoktu. Otobüsden indiği yerden aşko onu alıyor Ladorla getiriyor, Bu sefer kendim yüriyim ayıpolmasın demiş kaybetmiş yolu arakibulaki .com akuşu :D
Neyse geldiler eve mamalarımızı yedik o sırada bin tn geyik dönüyor, mamalar yendi ama toplayan yok masayı ev sahibi olarak ben kocama, kocim bana, ben akuya,akuş tekrar bana  bakıyor toplasın diye çıtı cıkaran masayı toplar resil ev sahibi:P
(kocimden iki rengin arası isteğim üzerine yaptıgı renk ojeyle akuş poz halinde:D)

Aşko girdi mutfağa meyve tabagı hazırlıyor ama kulagındada akuşun ipod'u gümbür gümbür dinliyor kaptırmış kendini eşlik ediyor elimizede mandalina vermiş uşak yok burda soyun şunu diyor ama ne şebeklikler :D

Nargileyide hazrladı tam  Aşkı-ı Lodos baslıyor. Geçen bölüm Behlül Nihata senin baban "Lodosculuk" yapıyor demişti yarılmıştım ve tam serseri agzıyla söylemişti. Kerata süper rol yapıyor :P

Bu hafta 16. dakika 35.sn'de, Nihat babasını elifle yakalıyor ve replik şu;
Behlül haklıymış meğer, fırsatcı dedi senin için, LODOSCU dedi.
Allahın cezası haklı cıktı lodoscuymuşsun "

ahahhaha  Allahım bukadar güldüğümü resmen yerlerde süründük artık hatırlamıyorum nekadar güldüğümüzü:D Lodoscu diye birşey ilk defa duydum ve ciddi bir konuşmanın içinde "senin annen bir melek yavrum " kıvamında küçük emrah repliği:D

Allahım sen bizi koru d: başıma ağrı girdi gülmekten,
"ben şeyi merak ediyorum acaba bunlar ne yakıyorlar böyle kombimi kalorifer mi " diyor akuş ironiye bak ki biz kısa kolluyuz :D
ahahhah ay hala gülüyorum

 bizde yorum yapıoyruz işte kombiydi kaloriferdi kazandı biton geyik:D sonra dizi bu neyi konuşuyoruz diye hayde birdaha :D

Kocişim far ve rimel getirdi akuşa,birde fondöten getirmiş al dıyor buda senın olsun  akuş diyor sabah akşam sürüyorum bitmiyor evde diğer verdikleriniz bitmedi eksik varsa ben size getiriyim:D

Ben bişi anlatıyorum baktım o sırada müzik çalıyor en sevdiğim şeydir insanların gözlerine bakarak anlatmak kafaları illa bana dönük olacak konsantre olamıyorum diğer türlü , akuş elini kaldırmış kopkop diye şarkıya tempo tutuyor  aynı hızla bana dönüp nediyordun ben dınlıyorum seni diye ortamın nabzındanda kopmuyor :D ama o an yani keşke diyorum videoya cekseymişm anlatınca az kalıyor anlamsız geliyor görmek lasımdı :D olsun ben buraya yazdım ya döner döner okur gülerim:d

Bir lodoscu akşamı daha bitti:D