24 Aralık 2009 Perşembe

Son ki üç dört!

Aramalarda çıkma diye seni bir kaç gün kapadım.
Başımıza gelenler şaka gibi okadar orta yerdesin ki blogcum birşey yazsam google aramasında cıkıyorsun ve senden kimsenın haberı yok supermario dışında.
deşifre olmayalım diye tam yazamıyorum tam aziz nesinlik bir durumdayız sorma.
Yılbaşı planlarımz başımıza yıkıldı parayı verdiğimizle kaldık 14kişi  d.o.l.a.n.dırıld.ık çünkü.
Şaka gibi daha dur onu hazmedemedim yani giden para olsun sorun değil ama salaklığımıza cok kızıyorum. Beni tanıyan herkes "sen nasıl hadi herkesi geçtim sen nasıl araştırmazsın" diyor.
Öyle ki ben içtiğim suyu bile koklamadan içmem o dereceyim . İşte basiretimiz tutuldu hepimizin hemde.

Neyse geçti atlattık. Şimdi başka planlar yaptık. Bakalım Hayırlısı.

Sana yazmadığım anlarda ; salı günü turtilerleydik nargile mısır patlağı ikilisini kapıştırdık :P Tv açmadan sohbet ettiğimiz güzel bir akşam oldu 01'de evdeydik! gözlerimden uyku fışkırıyordu.

Dün akşamda Rsl ve asly'la önce taksimde buluştuk sonra Beşiktaşa geçtik mamamızı yedik sohbet ettik makara gırgır geçti vaktimiz.
Ama bir haftadır eve sırf üstümüzü giyin cık şeklinde geldiğimiz için bu sefer erken kalktık 23:00 ve evime kavustum. Mecalimde yoktu uykum geldi 15dak. kalmaz. Uyudum.

Vuuuu aksam kılımı kıpırdatmadan evimde sıcacık yuvamızda olmak istiyorummm