21 Aralık 2009 Pazartesi

Hayat Plan Yapmaya Gelmiyorsa,Sende Gelişine Vur

Cumaları haftaiçi geç yatmamız sebebiyle hop diye erkenden uyuyorum özellikle ben!
Ertesi gün yani cumartesi gündüz topla kaldırla geçti,akşam gelicek arkadaşlarımıza tiramisuda yaptım muhallebisinin içine çikolata attım. Keki sadeydi değişik olsun diye bayağı tutuldu:)
Cumartesi kendimi cok duygusal hissediyordum işler bitti tv karşısına kurulmuş zaplarken okanaldan bu kanala mehmet ali erbil kızını evlendirmiş diye gözlerim doldu sanırım sıyırıyorum. Pamukananem hastaneye yattı cuma günü annem onunla birlikte bayagı yoruluyor oyüzden büyükihtimal neye üzülceğime karar veremeyince mehmet alinin kızından cıktı:D

Canım Kocacım normal saatinden erken gelince ben kendınden geçmiş ruh halimle onu gördüğüme öyle sevindim ki kapıda parende atmadıgım kaldı:P Cumartesi akşamı şımarıklığıyla gözleme yedik. Sıcak yemek yapmadım geçiştirmece:)

Çok tayfası gelince 3-4 eksikle 10 kişi olduk yılbaşı için kiraladığımız dağ evi detaylarına boğulduk. Yani detayların üzerinde tepindik gülerken sandalyeden düştük 10tl'lik artı bakiye için havada kapıştık :D desem yeridir. Güzel gece oldu 2,30u geçiyordu gece gittiklerinde takatimiz kalmamış halde uyuduk biz.Heyecanlıyım yılbaşı içinnn.

Pazar kahvaltı sonrası bir cenaze eniştesinin dedesinegittik
sonra bir hastane pamukşekeri ananeme gittik baya kötüleşmiş kendimi onun yanında güldürmeye endekslesemde hastane odasından cıkınca kendıme gelmem zorlaştı.
Ordan bir hastane daha doğum yapan iş arkadaşıma gittik. Maşallah okadar yakışıklı bir bebek ki Allah nazardan saklasın. Bir doğum bir ölüm pazar gününü hayır işlerine adamış olduk. Evimize gelince çalan telefonlara dışardaymışız izlenimi verdik daha birileriyle görüşcek havamız yoktu. Güzelce macımızı izledik Trbzn-FB 0-1 bizim oldu mac. Ama cok sıkıcıydı yani uykum geldi.