14 Aralık 2009 Pazartesi

Hayırlısı Olsun,Pestiliniz Çıkmış!

Cuma pestili cıkmış bir beden olarak erkenden uyudum bütün haftanın yorgunlugu var cumartesi tümgün temizlik derle topla kaldır olarak geçti. Akşam supermario gelir gelmez mamalarımızı yedik macımızı izledik karıkoca nargilemizde yanımızda salepde var oh. FB ankaragücü-3-2 kazandık. En sevdigim yanı ermanla şansalın yorumları mac galibiyetinden sonra izlemesi ayrı zevkli oluyor:)


Pazar sabah kahvaltı olarak  bir yengen yapmışım of of.Çok seviyorum. Özellikle Bambi'nin yengeni cok güzel oluyor. Ben sucukda sadece apikoğlu seviyorum. Hazır sevdigim şeyler bir aradayken yapıyım dedim. Birde marketlerin insert'lerine bakmaya bayılıyorum. Nerede indirim var orada ben. Ketcap mayonez indirime girmiş haydi migrosa tansaşda sucuk indirimde haydi tansaşa tarzında bir alışveriş kültürüm var ki pof. Hiç üşenmem bayılırım market gezmeye en büyüğünden. Hatta flört dönemimizde carrefour'un kasap et reyonunu dolaşırken supermario ne işimiz var burada aşkım evimiz bile yok daha derdi :P

Trt1'de 1988 yapımı Şener Şen ve müjde Ar'ın arabesk filmini izledik öğlen. Kaç kere izlemişizdir ama genede seviyorum.Her karesinde keyif aldım.
Supermariocuğumun mp3 krizi tutunca optimum ve palladium seferlerimiz sonrası Media Markt'dan ona bir mp3 çalar aldık. Mamalarımızı yedik ama sancılı bir süreçden sonra, Optimum'daki Burger King karnıma kramplar sokuyor böyle yavas servis görmedim. Tın tınlar resmen.

Bu sabahda kocacımla birlikte geldik servisde onunda bir işi var bu yakada onu halledicek, Kahvaltımızıda ettik sabah trafigini görünce içi çekildi resmen ben anlatıyordum 1saatte gidiyoruz 1saatte geliyoruz diy beni hıhı diye dinliyordu görünce hak verdi.