16 Aralık 2009 Çarşamba

Gidesi Gelince Durulmaz!,İkea,Beylerbeyi Sahil,

Akşam eve gidince bir dakika bile dinlenmeden yemekleri yapmaya giriştim18:30da. Mantarlı tavuk sote, Körili Arpa şehriye pilavı ve Taze Fasülye. Bu sıralar cok sık tükettiğimiz havuc ve morlahana salatasıda yanına ekledim ve 19:30 oldugunda zaman nasıl geçmiş anlamamışım Supemario geldi çıngır mıngır kapı açıldı. Masaya tam oturduk basladık yemeğe derken saat 20:00 oldu, telefon Turtiler İkeaya gidiyorlarmış haydi gelin diyorlar. Yemek yiyoruz siz gelin derken ben hemen giyinir buldum kendimi meger dünden gidesim varmış:P

Supermariocuğumun giyeceklerini hazırladım kendim giyindim cıktık. Önce realden alışveriş sonra ikea ama zamanla yarışıyoruz ben mutfağa laci halı aldım yuvarlaklardan birde dekoratif taşlardan aldım banyoya koyarım diye.Krem mutfak dolaplarımı istediğim renkle kombinleyebiliyorum Mutfagımın Kırmızı konseptini değiştiricem lacivert yapıcam. Halı ve lambayla baslayıp diğer aksesuarlarıyla devam edicek bir döneme giriyorum:P

Ben yemeğimi üstün körü yediğim için saat geçtikce acıkmaya başladım(k) Beylerbeyi sahile doğru devam ettik. Minik ortaköy diyebiliriz oraya camisi denize sıfır oluşu ve cafeleriyle hoş duruyor. Biz kendi aramızda beylerbeyi kritiği yaparken yanımızdan gecen biri dediki "beylerbeyimiz güzeldir ya" bende ortaköyün daha ufagı cok şirin dedim oda dediki "biz ortaköy olmak istemedik ki" adam sanki yıllardır saklıyormuşda biri kıyaslayınca direk söyliyim diye bekliyormuş cümlelerini :D Koptuk topluca tabi. Şampiyon Kokoreçde son zamanlarda yediğimiz engüzel kokoreçi yedik. Okadar cok güldük ki adamlar bizi dinler olmuştu bi saatten sonra:D Turti çay istedi geldi çay ama 3müzde içemedik, adamlara ayıp olmasın diye her cayı turti içti ama sıcaktan patlıcak artık karnına kramp girdi gülmekten :D

Sahile geçtik dolaşmaya fotograf cekilmeye zıpzıp her şekle girdik. Pınnoşla biz bıkmadan pozlar cekiyoruz okadar zıpladıkki sırtımın agrısı geçti:D Beyler şişik bir şekilde tabe agır takılıyorlar:D
Biz  foto cekerken bir amca yanımıza yaklaşıp dediki sonra facebooka koyup şuraya gittik buraya gittik diyorsunuz sizgençler varya hahaha  koptugumuz an amcam neler biliyor ama ben facebook kullanmıyorum demedim hıhı dedim :D

Saat artık 00'ye geliyordu turtilerin sorumlulukları var 4yasında böcükleri hani şu çukutalalı süt isteyen,  böcüğü ananesinden alıp bize geçtik turtinin karnı doymamış aklında mantarlı tavuksote kalmış o saatten sonra ısıttık kocimde çay demledi tavuk göğsü albeni tavuksote ahahah kafayı sıyırdık.
Çokca güldüğümüz bir akşam oldu spontane gelişen şeyleri seviyorum plan yapmamanın hafifliğiyle daha cok eğleniyor insan.

fotolar yarın